Ingyenes szállítás | Minden 2. szemüvegre 50% kedvezmény Kuponkód: glasses
VISSZAKÜLDÉSI IRÁNYELVEK
MI A MYGLASSES.HU VISSZAKÜLDÉSI SZABÁLYZATA?
ONLINE CSERE ÉS/VAGY VISSZAKÜLDÉSI SZABÁLYZAT
.
6.1. A CSERE ÉS/VAGY VISSZATÉRÍTÉS FELTÉTELEK
MIELŐTT VISSZA SZERETNÉ KÜLDENI A TERMÉKET KERESSEN MINKET EMAILBE VAGY TELEFONON
-
EMAIL:INFO@MYGLASSES.HU
-
MOBIL: +36202591441
Ha a vásárlás kézhezvételét követően nem elégedett a termékekkel, Myglasses*lehetővé teszi ezek másik méretre történő kicserélését a termék kézhezvételét követő 30 napon belül, feltéve, hogy a terméket nem használták és nem sérült. Következésképpen, Myglasses *nem fogad el használt vagy sérült termékekre vonatkozó kicserélésére vagy visszatérítésére vonatkozó igényeket (ide nem értve a hibás termékeket).
Nem cserélhető ki egy modell egy másik modellre, csak a méretet lehet kicserélni azonos modellen belül. Ha egy terméket szeretne másik modellre kicserélni, először küldje vissza az első terméket, majd egy új rendelésben rendelje meg a kívánt modellt.
A megvásárolt termék visszaküldésénél minden esetben gondosan be kell csomagolni
A méret kicserélését vagy a termékek visszaküldését elvégezheti postán keresztül a következő címre küldve:
myglasses.hu
3950 Sársopatak,Tóth Ede utca 15..
Magyarország
6.4. ELÁLLÁSI JOG
A vásárló jogosul elállni a jelen szerződéstől, indoklás nélkül, 14 naptári napon belül.
Az elállási határidő a termék átvételétől számított 14 naptári napon belül jár le. A vásárló elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja.
Ha szeretné élni a szerződéstől való elállási joggal, ezt a szándékát egy egyértelmű nyilatkozattal (levélen keresztül, faxon vagy e-mailen keresztül) szükséges tudatnia velünk.
Postai cím
Név: Targetflow.kft
Székhely: MAGYARORSZÁG, 3950 SÁROSPATAK, TÓTH EDE UTCA 15.
Levelezési cím: 3950 SÁROSPATAK, TÓTH EDE UTCA 15.
Nyilvántartási száma: 54673823
Adószáma: 29042605-2-05
Statisztikai számjel: 55925219-6311-231-05
Telefon
+36202591441*
E-mail cím
info@myglasses.hu*
Amennyiben élni szeretne az elállási jogával, kérjük lépjen velünk kapcsolatba a határidő lejárta előtt.
Felhívjuk figyelmét, hogy ne adja meg a hitelkártya adatait e-mailben, faxon vagy a közösségi hálózatokon. További információért kattintson.
Az elállási jog következményei
Ez elállási jog gyakorlása esetén, a vásárlás során teljesített valamennyi kifizetését visszatérítjük, beleértve a szállítási költséget (kivéve ha más szállítási módot választott és nem a legkevésbé költségeset amit oldalunkon kínálunk) indokolatlan késedelem nélkül és minden esetben legkésőbb 14 naptári napon belül, attól a naptól számítva amikor értesít minket, hogy szeretné gyakorolni az elállási jogát a szerződéstől. Az összeg visszatérítése ugyanazzal a fizetési móddal történik, mint amit használt a megvásárolásnál, kivéve, ha Ön kifejezetten másképp kéri. Semmilyen körülmények között nem merül fel költség a vásárló részére az elállási jog gyakorlása folytán.
Visszatarthatjuk a visszatérítést, amíg nem érkezik meg a visszaküldött termék, vagy amíg nem tud igazolást nyújtani a visszaküldésről, attól függően, hogy melyik eset áll fenn korábban.
A termékeket, indokolatlan késedelem nélkül kell visszaküldeni és minden esetben legkésőbb 14 naptári napon belül, attól a naptól kezdve, amikor közli velünk, hogy el szeretne állni a szerződéstől. A határidőt csak akkor tartja be, ha visszaküldi a termékeket az említett határidő lejárta előtt.
A termékek visszaküldése során az ügyfél által igénybe vett postai szolgáltatás költségét az ügyfélnek kell viselnie.
Myglasses.hu* követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából fakadó károk megtérítését.
6.5.VISSZATÉRÍTÉS
A visszaküldött termékek myglasses* történő megérkezését követően ellenőrzik azok megfelelő állapotát és kicserélésre vonatkozó igény esetén kicserélik a kért méretre, visszatérítésre vonatkozó igény esetén (elállási jog gyakorlása esetén) visszatérítik a termék összegét ugyanazzal a fizetési móddal, amit a vásárlás során alkalmaztak.
A visszatérítési határidő 3 és 12 munkanapig terjed, attól a naptól kezdődően, amikor a visszaküldött csomag megérkezik a myglasses* raktárába. A visszaküldött termékek ellenőrzése után, az ügyfél erről tájékoztatást kap e-mailben.
A visszatérítés minding átutalással történik. Emailbe küldje el nekünk az adott bankszámla számot ahova vissza tudjuk tériteni az összeget.
Abban az esetben, ha a Myglasses tévedésből küldött a megrendelt terméktől eltérő terméket, vagy a megrendelt termékeknek a minősége nem megfelelő, a hiba vagy a rossz minőség Myglasses* általi leellenőrzését követően, Myglasses* visszafizeti a termék összegét és a szállítási költségeket, amennyiben az ügyfél csatolja a csomag visszaküldésének költségére vonatkozó nyugtát Az ügyfélnek a csomaghoz kell csatolnia a visszatérítési költség összegéről szóló igazolványt. A postai költségek visszatérítése a visszaküldött termékek összegének visszatérítését követően történik.
A myglasses* nem tartozik felelősséggel a vásárló felé, ha a vásárló által visszaküldött csomagban található termék hibás. A fentiek sérelme nélkül, abban az esetben, ha a vásárló véletlenül nem a megrendelt terméket küldte vissza, és megoldható a megrendelt termék visszaküldése, a vásárlónak kell intéznie az érintett termék visszaküldését, és viselnie az ezzel kapcsolatos költségeket.
Ha az ügyfél a megrendelést utánvétellel fizette, kapcsolatba kell lépnie myglasses*-al, hogy megadja a számlaszámot, ahová szeretné, hogy visszafizessük a visszaküldött termékek összegét. A számlaszámnak ugyan ahhoz az országhoz kell tartoznia, mint ahová kiszállítottuk a csomagot.